catsjuj”Alla känner apan men apan känner igen”, är ett välkänt uttryck. Lite så kan det faktiskt kännas att blogga. Jag ser att personer klickar in här och tar del av mina inlägg men jag vet oftast inte vilka ni är. Jag vet ju själv att det kan kännas som att man ”känner” personen bakom bloggen och till viss del stämmer ju det. Åtminstone får ni här lära känna bloggpersonen Lisa. Sen har jag ju andra sidor som jag kanske inte visar här och saker som jag pratar om med andra, som jag inte delar med er här. Fast i mångt och mycket försöker jag dela med mig av den jag är och vad jag står för.

I statistiken kan jag se att en hel del av mina bloggläsare klickat in sig via Facebook. Det händer då och då att någon av dessa ropar till och berättar att dem följer bloggen och gillar den. Då blir man förstås jätteglad (!!!) eftersom det ligger en del arbete bakom. Även om jag önskar att fler av er ville lämna spår här (eftersom jag är så nedrans nyfiken på vilka ni är) så har jag full förståelse för att ni inte gör det. Dels kan det känns tidskrävande att kommentera, kanske även lite pinsamt (?) att säga -hej jag följer dig! Hur som helst är jag glad och tacksam för ALLA som följer mig, både bloggare och ickebloggare, de som kommenterar och de som inte gör det! 😉

Stora kramar till er!
♥