16maj2013 134lDet krävs en hel del koncentration när man spelar biljard och som den gröngöling jag är kände jag mig alldeles matt och snurrig efter en timmes spelande.
16maj2013 139

Ja så har han blivit firad och jag har spelat biljard för kanske andra gången i mitt liv. 

Vi köpte med oss mat och njöt av solen och utsikten vid Umeälven. Sedan en timmes biljard där jag fick lära mig att hålla och sikta rätt, att skruva och pricka. Inte helt lätt vill jag lova men kul och David påstod att jag har talang (han är ju för snäll).

16maj2013 117u 16maj2013 121r

Lite senare på eftermiddagen fick födelsedagsbarnet cyckla in till stan och få sig en fotbehandling och ögonbrynsplock. När han kom hem luktade han så gott, hade pigga ögon och babylena fossingar. Det skulle jag också vilja ha.

Till middag grillade vi scampi (ekologiska) någon som vet om dem är godkända?, tomater, lök, champinjoner och majskolvar.

Och så ligger vi nu här i soffan och funderar på om vi ska orka ta oss ut till någon skog och släppa hundarna för att sedan hugga in på desserten när vi kommer hem. Jo det får nog bli så.