2maj2013 041öo

2maj2013 041ölm 2maj2013 046l

Hej på er!
Idag är en sån där fredag då jag känner mig lite mjuk och trött i kroppen men samtidigt fokuserad och närvarande i tankarna. Stora och små tankar blandas om vart annat och berör frågor om hur man bäst förändrar världen i positiv riktning och vad vi ska äta till middag. Sushi igen, eller nudelwok?

Jag känner mig lite asiatisk i mitt tankesätt och försöker skapa balans i kropp och själ. Jag tänker att det är viktigt att ta hand om alla sin hem. Min kropp, min lägenhet och mina tankar. Och så tänker jag att när jag är lugn och närvarande så kan jag också uppskatta de som verkligen betyder något, jag själv och min familj.

Jag önskar er alla en alldeles underbar fredagkväll!

Vill påminna om att idag är sista dagen att vara med i den turkosa tävlingen. Klicka här!

Kramar