28april2013 099kf

 28april2013 068k 28april2013 065k
 28april2013 073kj 28april2013 109k

På min vänstra sida om sängen står en gammal trälåda och agerar nattduksbord. Kanske inte så originellt men enkelt och fint. Ovanpå står en pelargon. Inget nytt det heller, men den gör sitt och sprider lite kärlek och glädje, rosa och vacker som den är. Man skulle kunna säga att pelargonen är leadsångare i bandet. Lampan till vänster och hudkrämen till höger är bakgrundsångare och likaså spegeln som egentligen är ett avlångt nyckelskåp men som jag använder som smyckesförvaring.

Så var snart måndag igen, vilket innebär en alldeles nya oskriven vecka. Och så Valborg då som jag inte riktigt vet hur jag ska fira än..kanske dammar vi av grillen för första gången i år?

Allt gott önskar jag er denna söndag!
♥