25april2013 059o

25april2013 058h 25april2013 054j
På bilderna ovan ser jag relativt iq-befriad ut och det finns ju stunder då man även känner sig så😉


Problemet
jag hade för ett tag sedan med för lite bildutrymme på bloggen är nu löst. Jag gjorde helt enkelt så att jag köpte på mig 10 Gig för 20 dollar. Det blev smidigast och känns som väl spenderade pengar. 

Men jag funderar lite på det där med att köpa minne. Tänk om det till exempel gick att köpa sig hjärnminne i olika former. Lite bildminne tack. Eller varför inte sifferminne, det skulle jag ha nytta av. På senaste har jag också funderat mycket på det där med att allt vi är med om, alla händelser (stora som små), lagras i våra kroppar. Det är särskilt dem där känslominnen från våra första år som påverkar hur vi agerar och känner oss i vuxen ålder. Det fascinerar mig, och när jag känner mig som en treåring och upplever att någon tagit en godis för mycket ur min påse, så förstår jag att det måste vara gamla känslor som poppar upp..

Söndag. Planerna för dagen är att handtvätta bilen utvändigt och invändigt (det behövs verkligen) och sedan bli bjuden på fiskmiddag. Vad gör du idag?
Kram!