19april2013 162kl

 19april2013 179k19april2013 185r
¨19april2013 167l19april2013 166g

Sniff, sniff!
Katten Lila är noga med att granska min nya kjol för att se att den är ok. Jodå, den gick igenom besiktningen. Det gjorde även min bil för någon vecka sedan. Tack gode gud för det!

Det är lördag idag, trevligt minsann. Vädret är tipptopp och jag, är kanske inte lika tipp topp, efter att ha sörplat i mig goda Mojitos hos underbar vän igår. Plus något, eller några (kommer inte så noga ihåg) glas rött till den fantastiskt goda maten hon lagade. Hemmarullade falafels med olika ihoprörda röror, pitabröd och grönsaker. Bland det godaste jag ätit på länge. Efterrätten, stekta apelsinskivor, chokladsås och glass, som intogs vid den tiden då jag vanligtvis sover, var inte heller fy skam!

Det finns kanske inget bättre än att umgås med en vän man älskar som dessutom bjuder på fantastisk mat.
Det måste kunna liknas lite med att befinna sig i himlen? Jo, jag hoppas att det är dit man kommer när man dör, bland kärleksfulla vänner och god mat.

Ha en utomordentligt fin lördag kära ni!