25april2013 111m1

25april2013 112e 25april2013 111m1
25april2013 113j 25april2013 110r

Vet ni, jag har ännu inte haft någon tävling här på bloggen, så det är med andra ord hög tid för det tycker jag! Fast jag hade nästan en tävling här, då jag bad er komma med förslag på förbättringar här på lisasvilja, men eftersom ni verkade rätt nöjda så som den är så kändes det lite fjuttigt att dela ut pris för bästa förslag. Så vi gör helt enkelt ett nytt försök tycker jag!

I vinstpotten ligger en av mina absoluta favoritfärger -TURKOS! Eller ja, snarare saker med turkos färg, som ett turkosfärgat klotrunt ljus som kan vara fint att ha på dass eller varför inte ute på altanen? En liten förpackning av Moroccanoil, som jag skröt upp ordentligt i det här inlägget. Så kan man testa och sedan köpa sig en större förpackning om det visar sig att man absolut inte kan eva utan den! En duschkräm med Arganolja, som egentligen är samma välgörande olja som den i Moroccanoil. Fast den här kommer från H&M och jag vet ärligt talat inte HUR mycket av de dyrbara oljedropparna som lagts i..Men visst är får dem väl godkänt för förpackningen som, om man kisar ordentligt, påminner om L:A brukets? Till sist kan man också vinna ett par örhängen som jag själv tillverkat i silver 925 och halvädelstenen Amazonit. Den stenen har härliga egenskaper och när du hänger dessa i öronen kan allting hända. Typ. Den kallas för ”kvinnostenen” och hjälper dig att bryta gamla mönster. Inte illa för en blå sten va?!😉

Så om du liksom jag tycker att turkos är en himla härlig färg så tycker jag du ska vara med och tävla om detta kit!

Det absolut enda du behöver göra för att ha en stor chans att vinna är att svara på vad du associerar till färgen turkos. Lätt va? Eller är det kanske svårare än jag tror? Det får vi snart reda på!😉

Du kan tävla fram tills fredag den 3:e maj och antingen lämna kommentar här i inlägget eller skicka ett mail till Liza_c_@hotmail.com

Lycka till!