24april2013 010yJag har tidigare haft en tendens att tycka att det är lite töntigt att falla för trender. Lite som att man inte har någon egen smak och stil. Men jag har jobbat med att lägga bort dem töntiga tankarna och istället tänka att trender är kul och handlar om god smak!

24april2013 056l 24april2013 034i
24april2013 010y 24april2013 046e

Så nu har även jag (långt efter många andra) den goda smaken att införskaffa dem trendiga produkterna från L:A BRUKET. Jag tycker att etiketterna är så snygga och sedan jag hittade en flaska tvål i min mosters badrum som luktade och kändes superhärlig, så bestämde jag mig också för att testa.
Jag valde en bodylotion med eteriska oljor som doftar svartpeppar och en handtvål med ceder, apelsin och rosmarin.

Så nu ska jag njuta va goda dofter och len hud. Fina Vilja passar på att njuta av den värmande solen ute på terrassen.