20april2013 027l20april2013 019f 20april2013 022p
20april2013 016c 20april2013 027l

Vilja, min söta lilla muskulösa hund som helt och hållet saknar flockkänsla och som litar på att matte ska rädda henne i alla situationer. Som gnäller i falsett tills varenda kotte ger med sig och beviljar hennes önskan om tuggben, att bli upplyft i sängen, eller vad det nu kan vara. Envisare individ får man leta efter, det ska gudarna veta, och trots om hon är världens finaste lilla Vilja så är jag säker på att nästa gång jag ska se mig om efter en hundvän så ska jag leta efter en något mindre viljestark ras. Jack russel säger jag bara!

Fast ger man sin hund namnet Vilja får man kanske skylla sig själv?

Sambon påpekar, från sin plats i soffan, att det finns fler viljestarka i den här ”flocken”..
Ja, det är såklart mig han syftar på.
Där fick han ett riktigt smashläge..

Jag hoppas ni får den bästa av tisdagar!