17april2013 052k

I julklapp (känns ju väldigt avlägset nu) fick jag olja av märket Moroccan som ska tillföra fukt, näring och glans till håret. Tydligen tyckte mina närmaste att jag behövde det för jag fick inget mindre än två flaskor från olika håll ;) Jag var lite skeptisk till en början, tänkte att oljan kanske skulle få håret att se flottigt ut. Men till min glada förvåning hade den en helt annan effekt. Håret suger åt sig av oljan och jag tycker att mitt hår ”håller ihop” på ett fint sätt med en droppe i topparna.

17april2013 056jUnder de senaste månaderna som jag använt oljan har jag också fått kommentarer av vänner som tycker att jag har glansigt hår. Först tänkte jag att, äsch det har jag väl ändå inte, tills jag kom på att det måste vara oljan som gjort sitt. Och när jag nyligen fick slut på balsam så valde jag att gå på samma märke.

17april2013 066jh 17april2013 078l
17april2013 061jf 17april2013 055jl 

Japp, Moroccan har blivit min stora favorit när det kommer till skönhet och får 
därmed bli mitt bästa skönhetstips som ger snabbt och fint resultat.

Tack och lov för nätshopping säger jag bara! Det är så smidigt att i lugn och ro klicka hem det man villa ha. Lyko.se är en sådan nätbutik som säljer skönhetsprodukter till fina priser.
Där kan man förslagsvis klicka hem en flaska Moroccanoil om man vill😉

Detta är ett redaktionellt sammarbete, men jag kan stå till 100% för det jag skriver.