17april2013 117bkiJag gillar styrketräning men de senaste tre månaderna har det varit yoga för hela slanten. Men det är ju sån jag är som person. Antingen eller och en sak i taget. Fast jag hoppas att styrkan kommer så småning om för jag gillar att känna mig stark!😉

 För tillfället har jag fullt upp med att lära mig yogiska övningar, andas som havet (ja, det ska låta som havsbrus) och försöka få dem där omöjliga höfterna att samarbeta med mig. Inte så lätt när man är jordens ovigaste person, typ.
Men balansövningarna har jag i alla fall lite koll på, vilket jag tröstade mig med igår under passet. Och så inbillade jag mig att om man kan balansera kroppen så kan man också balansera livet…? Ja jag vet inte, men det kändes bra att tänka så just då😉
Sen tänker jag också att med lite medfödd ”jäklar anamma” så ska man väl ta sig en liten bit på vägen?!😉
Ja ni hör ju, jag behöver verkligen peppa mig själv och min nya nyfödda yogaidentitet😉

Och så bjuder jag på en lite lätt galen bild på mig iklädd träningsutstyrsel.
Ha en fortsatt fin Onsdag!

Namaste på er!
(lite oklart vad det betyder med det har iaf med yoga att göra😉

Världsrekord i smilegubbar blev det visst också i inlägget ;)😉😉