11april2013 075cJo så var det fredag igen och alla är på lite goare och gladare humör. Härligt. Jag kom just hem från ett yogapass där vi skulle stå på händer och sitta i alla möjliga (snarare omöjliga) positioner. Det blev en del skratt då man insåg hur ovig man är!

Nu till något annat. Jag funderar lite på vad det här med bloggandet egentligen ger mig..naturligtvis en massa saker, som en plattform för kreativitet, uppmärksamhet (jo så är det säkert), men också personlig utveckling. Sedan jag började blogga har jag blivit allt mer uppmärksam på mitt liv och inte minst min vardag. Min blogg är vad jag skulle kalla en vardagsblogg där jag skriver och visar utvalda delar av min vardag.
I och med att jag blivit mer uppmärksam har också börjat göra fler medvetna val, ofta baserade på bloggen. Och det kanske låter hur trist som helst, men det är det verkligen inte utan tvärtom så tycker jag att vardagen blir både roligare och meningsfullare tack vare bloggen! Sen är det dunderkul med kravlöst och fritt skapande (förutom de egna kraven). Tänk om fler betalda arbeten kunde vara lika roliga, kreativa och fria!!

Känner ni andra bloggare igen er i det?

Önskar er den bästa av fredagar!