skfl

Lyxig snabbmat. Smaka på den ni! 😉

Förr tänkte jag att snabbmat var synonymt med billig mat men jag tycker faktiskt att det har ändrats. Cirka 75 kr (150 om man är två då) för en illa tillagad hamburgare, strips och läsk är inte särskilt billigt tycker jag..Då föredrar jag att laga god och hälsosam snabbmat hemma som inte blir så mycket dyrare..

9april2013 360kål Här har vi gårdagens födelsedagsmiddag som födelsedagsbarnet (jag själv) slängde ihop på bara en kvart. Jag älskar god mat som går snabbt att tillaga, precis som jag gillar snabba och enkla pyssel som ser avancerade ut 😉
Fort ska det gå!

9april2013 348klKalix-löjrom, löjligt gott! Min medhjälpare, och tillika sambo David, lade upp förrätten så fint och när jag berömde honom för detta sa han: -Jag måste ju göra fint för du lär vilja fota den! 
Snäll, hjälpsam och tålmodig är han minnsann, för han vet att bloggen betyder mycket för mig.

Är inte det kärlek så säg 😉

