20feb2013 082d

Hej vänner, hur har ni det?

Det känns som att våren kommit till Umeå med plusgrader och solsken! Men jag har inte glömt förrå årets bakslag med snöstorm i April, så här tas ingen seger ut ;). Annars då? Jo, det är väl helt okej men energin är inte direkt på topp trots solens strålar och lugnande yogapass. Och eftersom jag är en person som är känslig för yttre omständigheter så valde jag först att skylla huvudvärken, på den vackra fullmånen. Men sen hörde jag någon prata om att solljuset också kan ge huvudvärk. Det låter ju ganska logiskt med tanke på att man levt i mörker i ungefär ett halvår..det blir ju naturligtvis en chock för kroppen när det helt plötsligt är ljust ute! Men jag hoppas att energin kommer tillbaka snart. Kanske gör den det redan till helgen då jag åker till Stockholm? Jag hoppas och ser fram emot det i alla fall! 😉

