Etiketter

, ,

Adventskalendern 2012_005Jag har gått och vunnit ännu en tävling hos härliga Umebloggerskan It’s a house! Som ni kanske minns vann jag en Pear Poster tidigare och den här gången hade jag sån tur att jag var den 24:e vinnaren i Karolinas adventstävling. Vinsten är inget mindre än en lampa värde 2695:-! WoW, wOw, woW, har aldrig ägt en sådan fin och dyr designerlampa!

Under hökens alla vingar kom!
vfKänns riktigt roligt och nu funderar jag förstås på vilken färg jag ska välja..
..vit, svart, röd, grön eller blå, det är frågan det!

Vilken skulle du välja?

32637_ef63c4774bf7dfa26e24639023a936a3

Den svarta är inte dum den..inte alls!
Man skulle bara vilja ha resten på bilden också (myket vill ha mer), hihi 😉

Tack snälla Karolina och Länna Möbler för den tjusiga vinsten!

