Den gamla träbryggan som jag målade fick bli en lite originell sänggavel.

Jag älskar återanvändning och personlig inredning och min mardröm är att bo i ett fullkittat Ikea-hem. Och trots att vi tidigare haft Ikea-varuhus inom räckhåll så har vi få saker därifrån. Skönt tycker jag, för man kan lätt förföras av den billiga och trendiga massproducerade inredningen. Men som jag tidigare nämt så avskyr jag när saker går sönder, känns billiga och själslösa. För mig är det viktigt att jag tycker om de saker jag äger och att jag trivs i mitt hem. Jag tror att det är viktigt för de flesta av oss då vi tillbringar så mycket tid där. Men visst finns det en hel del som kan hindra en från att bo som man vill så som tid, pengar och ork. Eller så har man helt enkelt inte samma smak som sin partner och måste kompromissa. Jag är rätt dålig på att kompromissa och som tur är tänker jag och min sambo lika när det gäller  inredning och stil och även om jag är den mest drivande så har han en riktigt bra känsla vilket gör att vi tillsammans kan bygga upp ett hem som vi trivs i. Det är viktigt för mig. Ja, extremt viktigt faktiskt.

