Min fantastiskt fina vän ska föda vilken dag som helst och vi har precis förutspått att det blir natten mellan den 4:e och 5:e juli, om inget oväntat inträffar ;). Men oj, oj, oj (!) vad jag ser fram emot detta. Dom blivande föräldrarna är hur coola som helst och när jag frågade om dom packat BB-väskan så skrattade dom till svar och visade mig en väska som var långt ifrån genomtänkt. Jo, jag misstänkter att jag måste ta tag i det där och inhandla nödvändigheter så som varm filt och napp till bebisen. Tofflor, lipsyl, energidryck och godis till mamman. Massor med snacks till pappan. Det finns listor på nätet angående detta så man inget missar. Men även om föräldrarna, enligt mig, är lite väl coola, så vet jag att det är en ännu häftigare liten individ som är på väg. Hur vet jag det då? Jo, för hon har valt dom finaste och klokaste föräldrar man kan tänka sig!

Så välkommen lilla du, när helst du väljer att göra entré!

